Categorieën

Klantenservice alle informatie

Wil je contact, ben je op zoek naar persoonlijk advies of heb je een vraag aan onze klantenservice over één van onze producten? Aarzel niet, neem contact op met ons. Dag, dagelijks staat ons team voor je klaar, want wij willen jullie blij maken met dat waar wij goed in zijn.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 op telefoonnummer +31 (0)6 44 38 44 52, of via e-mail: info@babyproductengroothandel.nl

Buiten deze uren, in het weekend en op feestdagen graag alleen contact via contactpagina of e-mail: info@babyproductengroothandel.nl
Bestellen
 Hoe kan ik bij u bestellen?
 Ik wil graag inkopen bij jullie, hoe kan ik bestellen?
 Is er een minimum inkoopbedrag?
 Ik kan mij niet registreren als nieuwe klant, hoe komt dat?
 Ik heb een account aangemaakt maar kan niet inloggen, hoe kan dit?
 Hoe kan ik bestellen?
 Is de prijs die bij het artikel staat per stuk?
 Hoe weet ik dat mijn bestelling bij u binnen is gekomen?
 Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
 Bestel ik bij u veilig?
 Ik heb net besteld, maar zou graag nog een product(en) toe willen voegen, kan dat?
 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
 Kan ik u ook telefonisch bereiken?
 Krijg ik bij jullie een factuur met apart btw erop?
 Kan ik een volgende keer gewoon inloggen en bestellen?
 Ik ben mijn wachtwoord voor het inloggen kwijt/vergeten, wat nu?
 Zijn alle partijen altijd op voorraad?
 Wanneer kom ik in aanmerking voor vaste klanten korting?
 Kan ik ook producten bij jullie bestellen die niet op de site staan?
Betalen
 Hoe kan ik in Nederland bij u betalen?
 Wat is iDEAL?
 Hoe kan ik in Belgie of Duitsland bij u betalen?
 Wat is MisterCash en SofortBanking/DirectEbanking?
 Hoe lang duurt het voor het bedrag bij u bijgeschreven staat als ik met OVERBOEKING betaal?
 Hoe lang duurt het voor het bedrag bij u bijgeschreven staat als ik met OVERMAKEN (vooruitbetaling) betaal?
 Mijn betaling is niet gelukt? Hoe moet ik nu betalen?
Verzenden
 Hoeveel bedragen de verzendkosten?
 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
 Verzending door wie?
 Aankomst bij DPD Depot?
 De ochtend van aflevering?
 DPD Parcelshop vinden?
Mijn account
 Hoe kan ik mij registreren/inschrijven als nieuwe klant?
 Ik ben verhuist, heb een nieuw mailadres,nieuw telefoonnummer, hoe moet ik dit doorgeven?
 Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?
 Ik ontvang spaarpunten, wat kan ik daar mee doen?
 Waar kan ik zien hoeveel spaarpunten ik heb?
 Wanneer krijg ik de verdiende punten bijgeschreven in mijn account?
Contact
 Hoe neem ik contact met u op voor vragen?
Klachten
 Wat te doen bij een eventuele klacht?
Aanmelden nieuwsbrief
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.