Categorieën

BESTELLEN EN BEZORGEN

Hoe kan ik een order plaatsen?
Uw order plaatsen via onze webwinkel is heel eenvoudig .
U registreert zichzelf indien u een geldig KvK inschrijving en/of btw nummer heeft. (Registreren nieuwe klant)
U krijgt na het registreren van een inkoopaccount uw inloggegevens en u kunt inloggen, prijzen zien en bestellen.
Zodra u heeft besloten welke producten u wilt inkopen, klikt u op deze producten, zet ze in uw winkelwagen en als u alle producten heeft gevonden en in uw winkelwagen heeft staan gaat u naar bestellen en afrekenen. Hier vindt u de vervolgstappen in een oogopslag (op 1 bladzijde) terug. U vult uw gegevens (naam, adres, woonplaats etc.) in en u kunt eventueel kiezen voor een afwijkend bezorgadres. Onthoudt uw gebruikersnaam en wachtwoord goed, zo kunt u de volgende keer heel gemakkelijk inloggen en zo uw account bekijken, uw orders zien en uw spaarpunten. Wanneer u de gewenste betaalmethode heeft ingevuld (ideal, vooraf betalen of overboeking) en uw gegevens heeft gecontroleerd, (vooral uw mailadres) plaatst u de order. Zodra uw betaling bij ons binnen is, wordt de order verwerkt en binnen enkele werkdagen bij u  bezorgd.

Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn per bestelling € 7,95 met POST.NL
(zie verder kopje verzendkosten op klantenservice pagina)
Bij hele grote producten die niet in een normale box passen, of producten die uit het buitenland besteld worden wordt een extra grote box berekend of 2 boxen.
U ziet dan andere verzendkosten staan.
 

Hoe wordt mijn order bezorgd?
POST.NL:
Orders worden van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00uur en 21.00uur en zaterdag tussen 8.00 en 13.00 uur bezorgd door POST.nl
In de track en trace die u van ons ontvangt kunt u op de dag van bezorging zien om hoe laat uw POST.nl bezorger uw pakket komt afleveren bij u.

Wat is de levertijd?
POST.NL:
Uw order zal binnen 1-2 werkdagen worden bezorgd. De status van uw pakketverzending kunt u 24 uur per dag online volgen via Track & Trace, 
met uw Track & Trace code die u ontvangt zodra het pakket is verzonden.
 

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
POST.NL

Wanneer de chauffeur de ontvanger niet thuis treft en ook geen mogelijkheid heeft om het pakket af te geven, vindt de ontvanger een mededeling in de brievenbus. Hiermee kan de ontvanger online een nieuwe bezorgafspraak inplannen, op een andere dag of men kan ervoor kiezen het pakket op te halen bij een Postkantoor of ander ophaalpunt van POST.nl Indien er geen nieuwe bezorgafspraak wordt gemaakt, doen wij nog 2 afleverpogingen waarna het pakket retour afzender gaat.

Voor het opnieuw verzenden, berekenen wij opnieuw verzendkosten aan u.



 

HEEFT U EEN VRAAG?

Heeft u een vraag over onze producten, bestellen etc. wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur per telefoon +31 (0)6 44 38 44 52. Of neem contact met ons op via onze CONTACT pagina of via info@babyproductengroothandel.nl, uw vraag wordt dan zo spoedig mogelijk beantwoord.



 
​BETAALMOGELIJKHEDEN

Via iDeal: (aanbevolen) U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Betaling loopt via onze paymentprovider SISOW. Betaling staat meteen op onze rekening.

Via Overboeking: u geeft onze paymentprovider SISOW opdracht om het bedrag van uw rekening te schrijven. Overboeking duurt 2-3 werkdagen voor de betaling bij ons binnen is.

Via Vooraf overmaken: u maakt het bedrag zelf via internetbankieren naar ons over. Betaling duurt 1-2 werkdagen voor de betaling bij ons binnen is.

Via Mister Cash: dit is een betaalmethode zoals iDEAL in Nederland is.
U kunt vanuit Belgie met Mister Cash betalen. Betaling staat meteen op onze rekening.

Via Sofort Banking: betaalmethode voor het buitenland, ook vanuit Belgie en Duitsland kan met Sofort Banking betaald worden. Betaling staat meteen op onze rekening.




 
Aanmelden nieuwsbrief
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.